maandag 5 april 2010

Koffietijd..


Aanstaande woensdag ochtend kun je in het programma koffietijd (RTL4) een kijkje nemen in mijn huis en winkeltje. Een paar weken terug werd ik door de verslaggever van dit programma benaderd of ze langs mochten komen om bij mij thuis opnames te maken voor het Koffietijd item; Wonen. Leuk! Dat ook ikzelf in beeld moest en commentaar moest geven was wel een beetje schrikken! Drie uur hebben de opnames geduurd en dat levert 3 minuutjes televisie op. Er wordt heel wat geknipt en geplakt...! Ben heel benieuwd naar het resultaat!

5 opmerkingen:

  1. Morgen vroeg dus, ik hoop dat ik daar aan denk. Maar wat geweldig leuk joh. Het lijkt me idd nog spannender als je zelf aan het woord komt. Maar volgens mij komt dat wel goed...
    Ik ga het gelijk even opschrijven om het niet te vergeten...
    Fijne en zonnige dag vandaag
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaai Ilona,
    't was even zoeken, maar nu heb ik toch je blog gevonden! Leuk, ga ik later als ik meer tijd heb alles even lezen.
    Hierbij heb je nu ook meteen de link naar mijn blog.
    Succes met je leuke winkel, we komen zeker nog eens terug op een van je open dagen!
    groetjes,
    Anita en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilona, ik heb je huis/winkel gezien op tv. Alles ziet er zo sfeervol uit! Heb meteen een van mijn weckpotten voorzien van een rozenkrans. Bedankt voor dit idee! Moest er wel om lachen hoor toen je vertelde dat je zelfs het bed van je zoon hebt verkocht. Ik ga je volgen hoor, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je gezien bij koffietijd......super huis heb je!!!!

    BeantwoordenVerwijderen